Centrum Počítačových Služeb

Kontakty - kdy koho kontaktovat

Máte nějaká problém, dotaz, požadavek a nevíte koho kontaktovat? Nejprve je potřeba znát podstatu požadavku, a nasledne správně napsat email. Je možné že Vaše emaily skončí u ěpatného adresáta, který je nepřepošle kompetentní osobě a tím komunikace končí. Nezoufejte, nyní se máte šanci dovědět komu napsat.

jsem Vyučující

Pokud jste vyučující, tak je to jednoduchý. Na všechny případy, otázky a pracovní věci je zde tajemnice Vaší katedry, která by vše měla řešit. Je tedy dobré si zjistit, kdo je Vaše tajemnice katedry. V případě, že tajemnice katedry neumí vyřešit Váš požadavek, je zde vedoucí tajemnic pan Bc. Petr Mrázek. V případě nefunkční techniky z technických důvodů (ne zapomenuta hesla, ap.) je třeba se obrátit na recepci, které je nutno nahlásit nefunkční/špatně fungující techniku s popisem problému. Recepce to zadává hned do systému na opravu a kontaktuje IT.

jsem Student

Jste-li studentem univerzity, je to take jednoduché.

Je potřeba si zjistit, kdo je Vaše studijní referentka. Vždy jedna referentka je na některý obor. Nicméně pokud nekomunikuje, nebo nemůže Váši věc řešit, obraťte se na vedoucí studijního oddělení, paní Mgr. Markétu Šonkovou.

Co řešíte se studijnim oddelenim:

  • žádosti
  • informace o studiu
  • studijní plány
  • zapomenuté heslo
  • studijní záležitosti a povinnosti
  • cokoliv se jedná studia a Vašeho IS Moggis

V případě, že je problém či komunikací s vyučujícíma, je nutno kontaktovat vedoucího příslušné katedry, nebo vedoucího tajemnic kateder Bc. Petra Mrázka.

Co řešit s katedrou:

  • hodiny, které vyučující dokola odvolává
  • nekomunikace učitelů na emaily
  • absence učitelů při konzultacích
  • nedodané posudky k BP/DP
  • nesmyslný obsah výuky

Co řešit s IT oddělením:

  • ohlášení nefunkčnosti šlužeb